Diş Beyazlatma

Diş beyazlatma, dişlerinizin renginin daha da parlak ve beyaz görünmesi için özel ışınlar veya çeşitli özellikteki jellerle yapılan işlemlerdir.İşlem sırasında ağrı duymazsınız. Bu tedaviyi herhangi bir diş veya dişeti hastalığı olmayan herkes, gönül rahatlığıyla yaptırabilir.

Siz de diş beyazlatma tedavimizden faydalanarak 4-6 ayda bir, 1-2 seans diş beyazlatma işlemi yaptırıp maksimum beyazlığı deneyimleyebilirsiniz.

Diş Beyazlatma-Tedavi Aşamaları

⭐ Klinik tip beyazlatma, Ev tipi beyazlatma,İçten beyazlatma şeklinde 3 tedaviden dişlerinize uygun olanı uygulanır.

⭐ Dişlerdeki renk değişiminin derecesine bağlı olarak 1-3 seans diş beyazlatma işlemi gerekebilir.

⭐ Ortalama 6 ay ile 2 yıl arasında dişleriniz sağlıklı gülüşünüzle beraber beyazlığını korur.

Neden Diş Beyazlatma Tedavisini Yaptırmalıyım ?

Günlük yaşamda tüketilen yiyecekler ve içecekler (örneğin çay, kahve, sigara, kara dut vb.), içilen sudaki flor miktarı, genetik yapınız, yaş, bebeklik döneminde kullanılan bazı ilaçlar dişlerinizde lekelenme sorunlarına yol açabilir. Bembeyaz bir gülümse ve sağlıklı gülüşler için Vipdent tecrübesiyle birlikte beyazlatma tedavisinden faydalanabilirsiniz.

Evet. 4-6 ayda bir, 1-2 seans bu tedaviyi Vipdent kalitesi ile alarak siz de dişlerinizin beyazlığını koruyabilirsiniz.

Yapılan araştırmalar, doğru şekilde ve miktarda uygulanan diş beyazlatma işleminin dişlerinize   herhangi bir zararının olmadığını göstermiştir.Kullanılan diş beyazlatma jelleri, dişlerde biraz hassasiyet ve ağrı yapabilir. Bu beklenen ve normal bir durumdur. 1-3 gün içinde şikayetleriniz kaybolacaktır.

Büyüme ve gelişimini tamamlamamış kişiler ile hamile veya emziren kadınlar hariç herkes bu işlemi yaptırabilir.